Termen legal pentru acceptare retur: 14 zile


Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:


a. Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
b. Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediu sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului .
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor si sa solicitati curierului completarea unui proces verbal in care veti mentiona motivul refuzului (colet deteriorat).
c. Produse livrate gresit
Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de firma noastra.


Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

Produse aduse sau executate pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti sau produse personalizate/inscriptionate).
Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;

Produsele personalizate la comanda NU se pot returna.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, si insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat.


NU se accepta retururi trimise cu ramburs sau cu plata transportului la destinatar.